TONIGHT LET'S GET SOME !

HELLOJ! Älskar lördagar då man kan gå upp när man vaknar så himla skönt, sov till 11 idag och det kommer jag inte ihåg när jag gjorde senast xD Iaf så eftersom jag inte har några speciella planer för idag så tvingade mamma mig att städa både mitt rum och mellanrummet. Så det är de jag ska spendera min eftermiddag med ;) kuuuuul...... MEN det går alltid bättre när man lyssnar på mina favorit pojkar ♥
 
Gårdagen spenderades hos Ellen och vi lyssnade mest på lwwy och så gjorde vi faktiskt lite no eftersom vi är lite smått retaderade och vi har prov på onsdag :P 
Ska oxå hinna med att göra frågorna från frågestunderna nu idag hade ja tänkt så dem kommer väl upp senare idag eller imon ;D 
 
Min telefon är ju äntligen tillbaka oxå ♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0