Överraskningspest, tårta, latte, gekås, fotbollsmatch, sleepover, pll, krossad telefon m.m

Ja som ni ser så har det hänt en hel del i min helg. Det är därför jag inte bloggat. Men nu är jag tillbaka hehe ;) Just nu sitter jag framför datorn och dricker en latte blandning jag gjorde haha nej men jag ska försöka börja dricka kaffe, och då börjar jag med latte och sånt så kommer det väk med tiden att man dricker vanligt svart kaffe ;)
 
Sov över hos Ellen och vi hade mysigt som vanligt kollade på filmen LOL med hennes bröder. Sen gick vi upp tidigt och va ute med hundarna sen har vi kollat på pll hela förmiddagen och vi är på säsong tre yääää vad bra det ärr!!!!
 
Vi var ju på gekås så där fick jag bl.a köpt filten och kuddarna :D
 
 
Förlåt för dålig bloggning puzz!!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0