Avslutad frågestund

HEEJSAN sitter i min säng med datorn i knät och musik i lurarna och ska försöka plugga på engelskan. Vi slutade halv 3 idag som vanligt men det känns ändå som att dagen varit ganska kort. Skönt det! Vi ska spela upp en pjäs på musiken och jag fick huvudrollen yaaay! OKej jag sa att det var okej men det var ingen annan som ville ta den så då erbjöd jag mig men det blir väl bra!! :D eller INTE :O Sen har vi läsläxa tills på fredag och igår nr jag sa att jag skulle läsa 20 sidor så somnade jag efter typ 5 :S Inte bra!! 
 
Är sjuukt avundsjuk på mina kusiner som åker till turkiet idag :( vill också iväg till värmen :((((((( fuusk juu. 
 
 
 
Frågestunden är ju avslutad så svar på frågorna kommer upp i ett videoinlägg senare i veckan när ag har tid men absolut inte senare än söndag! promise!! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0