1-6

Det va vad vi förlorade med i fotbollsmatchen idag :( Grejen var att dem var inte övertygande bra heller men vi hade väl inte turen på våran sida helt enkelt! Inatt sov jag ju hos Ellen och det var mysigt som vanligt när man är med henne ♥
 
I förmiddags var vi nere på stan en sväng och jag köpte present till min pappa som fyller 45 år imon :D ♥ Visste verkligen inte vad jag skulle köpa så det blev en sak hahah nej skriver inte det här för jag vet att mamma läser min blogg och kanske gör pappa det med xD Men det är jättepinsamt att hon gör det ärligt talat kom ner och satte mig bredvid henne och då ser jag att hon läser min blogg :O
 
Nu ska jag iallafall äta är super hungrig och trött och allt som det går att va har bara lust att försvinna och aldrig komma tbx ♥
 
Mamma och pappa var i helsingborg och helsingör över en natt och så hade de köpt lite grejer till mig ♥
 
Armband från någonstans xD
 

Skinnjacka från HM
 
En cupcake men den går inte för den är gjort i gips men jättesöt!
 
Simpel svart munktröja från HM :D
 
 
 


Kommentarer
Julia - Livet som en hobbyfotograf ♥

Visst är det pinsamt att föräldrarna läser ens blogg... :( ♥

2012-09-09 @ 10:49:19
URL: http://macrophotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0