Everything about you

OOOJJ det var längesedan! Eller två dar sedan men jag ber om ursäkt men har haft verkligen jätte mycket i skolan och har fortfarande det så jag hinner egentligen inte göra detta men jag gör det ändå :) Tycker det är lite konstigt att statistiken ändå ligger gansla bra till även om man inte bloggat på två dar så det är jättekul att se så fortsätt att gå in och kolla varje dag :P   
 
Idag är det ju kanelbullens dag så det har blivit ett antal idag ja, och fler kommer det att bli ;)) Men det gör ju inget för det är såå gott :D Kören ju bytat till torsdagar så har varit där idag ;))) Sen har jag bara pluggat, och hela eftermiddagen så har vi haft datakunskap så vi slapp alla vanliga lektioner = CHILL. Och vi brukar ju sluta halv två på torsdagar men vi fick gå en timme extra fast vi får sluta en timme tidigare imon tror jag :D:D
Hoppas att ni ätit många kanelbullar idag för det har jag ;)) 
 
 
HAHAHAHAH it's sooo true!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0