En dag med Ellen <3

Hallojsan! Igår var jag med Ellen hela dan vilket var väldigt skojjigt :) Vi åkte ner till stan och kollad runt lite, och på torget så är eller var det en marknad typ med massa mat och bakelser från olika länder och vi drogs ju såklart bort till den engelska delen av alltihopa :P Dem sålde olika sorters fudge som var ganska goda faktiskt :D 
Sen så gick vi och åt på ett litet pasta ställe som jag inte lagt märke till att det funnits innan det ligger mittemot gallerian ungefär. Jag fick med mig ett par byxor från hm och en bh från lindex :D 
 
På kvällen lagade vi våran egen mat (feeeettt duktiga :P) och hade lite mysigt framför teven ;D Idag är det plugg som står först men det är sista veckan för läsningen så då slipper vi den jobbiga läxan sen :D 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0