Don't you worry child!

En låt som går sitter ljupt in i mitt huvud just nu är DON'T YOU WORRY CHILD av SWEDIH HOUSE MAFIA. Den är sjuukt bra men kan snart bli ganska så utjatad. 
När jag kom hem från skolan idag tog jag tag i och bakade en sockerkaka. Den blev as god men åt alldeles för mycket så jag är as mätt nu :P Samtidigt kollade jag på Camp Rock 2. HAHAHAHAHA den gick på dc och hade inte sett den innan men nu har jag :P tycker 1:an var mycket bättre.
 
Nu ska jag plugga matte inför provet som är på torsdag. ååh jag ät jättenervös för jag kommer inte kunna någonting känns det som så jag måste verkligen plugga nu :OO 
 


Kommentarer
Julia - Livet som en hobbyfotograf ♥

jag tycker faktiskt 2:an är bättre! :DDDD ♥

Svar: Vad bra att man kan tycka olika ;)) <3
Linn Yngvesson

2012-10-02 @ 21:59:26
URL: http://macrophotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0