15 dagars videobloggande (Y)

1. Vem är du ?

2. Berätta om vad du gjort idag?

3. De fem snyggaste killarna just nu (utom one direction)

4. Vad har du i din handväska

5. Vad är det konstigaste du har i din gardrob?

6. Vad köpte du senast ?

7.     Favorit ställe

8. Ditt roligaste skämt

9.  Berätta om den bästa boken du läst

10. Det du hatar mest

11. Det du stör dig mest på hos folk

12. En vanlig morgon hos linn yngvesson

13. Din klädstil

14. Vad rekomenderar du för appar på mobilen?

15. Mysigaste mer höstern/vintern

JA detta är min lista på olika viodeobloggar jag hade tänkt att göra eftersom jag har brist på idéer till det övriga bloggandet så får det bli lite annat ;) 

Ska försöka att göra en varje dag eftersom det är höstlov så kanske jag hinner göra några stycken men får se kanske inte alls blir en varje dag får se hoppas det blir något att ha :D 

 

 



Kommentarer
IDa

Smart idé as kul jag kommer kolla på allla :D :D :D <3

Svar: HAHAHAH vad bra, då har jag en visning iaf ;)
Linn Yngvesson

2012-10-25 @ 20:57:01
URL: http://idaheellman.blogg.se
Julia - Livet som en hobbyfotograf

Ååååh, ja! Shit vad kul! :D D:D:D:DD:D

Svar: HAHAHAHA ja vi får väl se hur det blir med det :P
Linn Yngvesson

2012-10-27 @ 13:31:22
URL: http://macrophotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0