Långhelg på G

Äntligen så är det långhelg IGEN ! :D det är så himla skönt att bara gå till onsdag och sen vara ledig på torsdag fredag men tyvärr har man fortfarande plugg att göra så ska ta tag i det snart hade jag tänkt :( Helgen började iaf med att jag följde med Ellen ner till Håstens vårdcentral där hon tog spruta;) sen så cyklade vi hem, till mig och bara tog det lungt och njöt av att det var helg :D

Idag var det otroligt skönt att sova ut har inte sovit till längre än åtta på jättelänge så idag tog jag chansen och sov till 11.30 skit skönt:D och när jag kom ner så satt mormor och morfar i vardagsrummet. Kul att se dem för har inte träffat på nästan ett år :O sen iaf cyklade jag ner till Ebba, vi gick på stan men när vi kom dit kom vi på att det var en röd dag så vi gick ner till hamnen och kollade på den där surf grejen som börjar imon:) sen åt vi på hamnpaveljongen *stavning:S  sen gick vi hem till henne och var där en stund och nu sitter jag här. Hoppas ni har haft en lika bra början på helgen som jag har hejdå:D♥













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0