1D i sverige

Som de flesta nog redan vet så är One Direction i Sverige eller dem åker nog hem idag eller imon fast jag vet nt ....
Men känslan när ens absoluta favorit killar ens dröm killar man drömmer om att få se live att på röra är bara 5h ifrån en och man har inte en möjlighet att åka upp till Stockholm för att se dem. Den känslan är förjävlig blir bara så himla ledsen :'(

Och skulle vi inte varit på konfa läger i helgen skulle jag absolut försökt att åka dit.
Och sen ser man alla som har träffat dem och skriver på facebook bästa dan i mitt liv osv osv och så sitter man själv där och ba ja hej typ!!!!

Visst jag ska till London och se dem live och det kommer bli den bästa resan i hela mitt liv <33333
Men gråter nu för att jag inte bor stockholm :((((



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0