Trevlig helg :D <3

Jag vet jag vet att jag inte har bloggat på jättelänge men förra veckan hade vi fullt upp med prov och inlämningar i skolan så jag hann inte riktigt med det;) men nu är jag tillbaka och hade tänkt att stanna :P

Min helg har varit fullspikad. I fredags så åkte jag Ebba,Ida och Amanda ner på stan och åt pizza och sedan gick vi på bio kvarteret skatan :) den var ganska rolig men kunde varit bättre ;) typ 3 av 5. Sen så hyrde vi film och sov sedan över ;)

Lördagen vaknade jag med ett leénde på läpparna vet inte varför men var bara glad :D <3

Efter att mina övernattningskompisar hade kilat hem åkte jag och Ellen ner till friskis och var lite biff för en stund ;) <3
Sen åkte vi hem till mig och kollade på film med lite fika :)

Idag så vaknade jag med ont i höften och det har jag fortfarande:( spelade iaf match så gott som det gick då eftersom jag hade sjuuukt ont i höften :( det gick piss dåligt och vi förlorade vi behöver inte få in på detaljer ;)
Sen gick jag till ps och kollade på mitt lag som spelade mot capricon och där vann vi iaf tur det;) <3

Sedan så åkte jag till lindås och kollade på min bror som spelade match;) jag och mamma hann åka till frölunda torg och kolla lite och hittade en ny bikini överdel på hm :

Det var min helg hoppas att ni oxå har haft en bra helg <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0