Som en boll kommer jag tillbaks till dig

Hejhej denna helgen har gått riktigt fort och som orden säger så går det fort när man har kul ;)
I helgen har jag varit med mina underbara kompisar :D vill bara säga att jag älskar er riktigt mycket finns inga ord att beskriva <3

I fredags så var det jätte fint väder och fotbollsträning på det så himla underbart längtar till fotbolls säsongen kommer igång på riktigt. På kvällen skulle jag jobbat men aaah mina kompisar kom hit på en liten filmkväll ist ;D

I lördags hade vi loppis med laget och fick sålt för 4000 hyfsat bra ändå tkr jag ;) på kvällen var jag ensam hemma och då kom idah och vi kollade lite bb och annat :) ska bara säga att jag lyckades verkligen med min kvällsmat som en riktig mästerkock ;)

Idag så har jag varit med Alice Clara och Linnea vi har väl bara typ pratat och skrattat och så bakade vi kladdkaka eller aah jag och Clara gjorde den;)

Ha det :D //Linnssyy <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0