Löööööördaag check!

Bloggade inte igår som ni kke såg hann inte hade fullt upp ;) min fredag
•vaknade och gick upp och åt frukost
• Gick upp på mitt rum och gjorde mig iordning till One direction <3
• Gick ner och satte mig och kollade en stund på teven
• Cyklade iväg till backen där ida stod och väntade
• Vi cyklade till skolan och första lektionen var hk trodde vi men vi hade iup och hade missat våran sov morgon TOPPEN bra start på dagen
• Gick resten utav skoldagen
• cyklade hem och åt lite mellanmål
• åkte till vallen för att träna fotboll
• åkte hem från vallen och duschade och väntade på ida
• ida kom
• sen kom några andra av mina fina underbara vänner
Aah orkar inte skriva allt men på kvällen så kom iaf mina friends och vi åt gott och kollade på paranormal activity 3 sen pratade lite och hade allmänt skojj :D

Idag så har jag inte riktigt planerat vad jag ska göra förutom att städa mitt rum men det är ju inget man vill göra eller .??
Ha en grejt dag //£innssyy<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0