I want to break free!

Kom hem från skolan med ett stort leende på läpparna och varför får ni troligtvis veta imon ;) om inte så kommer jag vara ledsen imon :( men mer om det imon då hihi ;)

Skolan var iaf som vanligt förutom då att vi hade hk prov och det kändes inte jätte bra om man säger så började liksom plugga på det igår kväll men jag tror att jag blir godkänd iaf :)

Nu på eftermiddagen skulle jag tränat fotboll men det gjorde jag inte eftersom jag är så lat som jag är så stannade jag hemma hehe ;)

Ikv ska jag nog till Ellen tror jag vi skulle höras sen om det så det vet jag inte än ;)
Ni får ha den bästa helgen det ska iaf jag ha chao!
//Linnssyy<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0