Bääästaa helgen någonsin !!!!

OMG detta har nog varit den absolut bästa helgen på lääänge!
Det började med att jag sov hos Ellen i Fredags då vi hade det jätte mysigt ;)
Sen så gick vi upp vid nio och satte oss vi datorn i hopp om att få biljetter till One Directions uk tour 2013 och de fick vi <333 så nu ska jag till London är redan taggad ;)
Sen så var vi idag på en konfa sak i värö där det kom andra konfirmander från tvååker,himledalen, aah osv ;)) och där så var jag Alice Ida Rajko och Linnea var med i en kör typ och sjöng michael jackson sånger ahh och där hände det en sjuuk sak som jag tyvärr nt kommer berätta men det var rolig eller positiv sak eller vad man ska säga :DD

Så min helg har varit ganska så bra faktiskt ;))
och imon är det Göteborg med tjejorna :D
//Linnssyy <333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0