She can f**k you good but i can f**k you better

Nu är jag tillbaka i det sociala igen. Va nämligen nere på stan innan med Ida ♥ Fick köpt några saker som kommer på bild nerdanför sedan ↓ Vi åt också glass från kulingen alltid lika gått med glass. Vi satt ute på piren och åt den då va det en as stor fiskmås som inte ville flyga därifrån som typ var beredd att attakera våra glassar så vi (jag) försökte skrämma bort den men det gick inte så bra, såg nog mest ut som en idiot som sprang efter den där fiskmåsen XD
 
Innan det så storstädade jag mitt rum jipppiee ........... Men det gick rättså snabbt fast stökigt va det :P Men det behövs någon gång ibland också.  Ha det och jag kan ha som sommarlöfte att jag ska börja blogga mer :D♥
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
ida josarp

haha, jag ska komma ihåg att kasta en plastsked på fiskmåsar som jag träffar för att de ska försvinna ;)

2012-07-03 @ 00:04:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0