Regn regn och åter regn!!

Hejsan mitt löfte om att jag skulle börja blogga mer har gått sådär va?
 
Har väl inte hänt jättemycket men i onsdags så var jag med Ebba hela dan. Vi gjorde nog ingenting typ satt på mitt rum och sa att vi skulle göra något men det gjorde vi aldrig:P Igår jobbade jag en stund på brännan sen åkte jag, mamma och bror till falkenberg. Sen på kvällen så seglade jag och Ebba riktigt kul va det :D fast vinden var typ död vi simmade till och med snabbare än båten ;) Idag så har jag varit med Ebba och Ida vi gjorde typ ingenting idag heller skrattade det var la det vi gjorde och sen åkte vi lite långboard oxå;)
 
Blev ganska förvånad när jag loggade in för mina följare har nästan ökat även om jag inte bloggat något så det är bra kolla min blogg varje dag man vet aldrig vad som händer:)
 
HADET/ Linn♥
 
Här kommer lite bilder från dagarna jag missat att blogga på:D
 


Kommentarer
Julia rajkovic

Wow har du tagit den sista bilden på blomman ? Den är verkligen aas fin!! <3

2012-06-30 @ 18:20:25
URL: http://macrophotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0