I'm home everybody

Hej nu är jag hemma efter en awesome weekend i Stockholm med min underbara friend Ellen och mina fina parents ♥♥ Allt var super förutom att det regnade men men .... Jag fick iallafall shoppat ett par schyssta grejor:D



 

Linne med amerikas flagga från Vero Moda 149 :-
Svarta byxor med gulddrajkedja vid foten från Vero Moda 299:-
Halsband från Vero Moda 129:-



Mobilficka från Åhlens 179:-



Annanas hörlurar från Accezories 130:-



Marinblå jacka från Monki 399:-

Inte världens bästa bild men ni komer antagligen se den på mig hela sommarn och hösten :D
Här kommer lite andra bilder från trippen från hotellet t.ex ♥





Utsikt från högsta våningen i hotellet:)







Hotellrummet ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0