Dag 6

En barndomsvän:

Jag har egentligen inte någon barndomsvän som jag umgås med nu men det är isf min granne som flyttade hit när jag var 5 tror jag sen så var vi lixom bästa kompisar tills jag började fyran eller något då fick vi nya kompisar men vi pratar fortfarande med varandra och så och vi spelar i samma innebandy och fotbollslag. Men vi hade lite bråk här och där men det löste sig oftast snabbt annars vad jag kan komma ihåg så hade vi rätt kul tillsammans. Kommer ihåg att hon har et träd i sin trädgård som vi klättrade i och lekte att vi hade en koja där och att vi gömde oss där för hennes lillebröder :P Sen kommer jag att vi hade en koja i skogen som vi gick till och var i och städade osv. hela tiden. Sen lekte vi att det var monster som jagade oss så vi sprang runt i skogen och massa sånt låter kke konstigt men då var det rätt så kul XDXD






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0