1 skoldag kvar

Nu är det riktigt nära asså bara en skoldag kvar helt sick!!!!

Idag har iallafall inte vart någon tråkig och jobbig dag eller okej vi skulle rensa ut alla mappar och städa skåpen men det gick fort. Haha jag var typ bland de första som var klar så jag satte på One Direction på högsta volym i högtalarna och min lärare blev ganska sur om man säger så :P men det var kul, försöker lära henne att börja lyssna på demhehehe :)

Efter det kollade vi på en film som heter pojken i den randiga pyjamasen och den var verkligen jätte sorglig men jätte bra och igår såg vi på en film som hette swingkids den var super duper bra den måste ni verkligen se om ni inte har sett den ♥ Under filmen så hade vi ett litet glassknytkalas så man var verkligen spyfärdig efteråt.....

Sen på eftermiddagen hade vi fotbollstunering och såklart så tar vi tjejer i 8 hem segern i år igen så jäävla grymma är vi :D vi tävlade tjejer och killar för sig

Nu efter skolan har jag bara tagit det lungt varit nere och köpt en tidning med bara mina killar super bra + att man fick 12 st posters ♥♥
Kände att det blev en hel del text idag men kommer en hel del bilder från dagen oxå ;)














Eftersom jag spelade själv så kunde jag inte ta några kort på fotbollen så mästerfotofrafen tog dessa korten! ♥
http://elllllenss.blogg.se/ 





Julia tidning med bara ONEDIRECTION I'm in heaven ♥♥


En bild på Jessie J som jag ritade i bilden ganska nöjd faktiskt ;)


Han även sätta mig en stund och spela lite på pianot det var ju trots allt ganska länge sedan jag slutade ......









Tog några bilder på såpbubblor oxå :)) Det var alla bilder för idag :D ♥♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0