Wont You Come On Over, Stop Making A Fool Out Of Me, Why Dont You Come On Over, Valerie

Hej sorry att jag inte bloggade igår men hade fullt upp hela dan;)
På dan åkte hela familjen in till Söder där vi promenerade runt i små fina områden mysigt men det var jobbigt att gå för vi gick a lot. Men det är alltid kul att se sig omrking i nya områden man aldrig varit på innan. Nu kanske jag hittar hysfat när jag kommer till Stockholm nästa gång.
 
Vi gick förbi en outlet butik som hade 50-70 % rea på alla plagg i butiken. Det fanns jätte mycket fina saker där men man kan ju inte köpa allt så jag köpte en t-shirt för 100 kr. Jag tog en del kort så det kommer kort på våran lilla promenad på Söder. Sen på kvällen så skulle Mamma och Pappa träffa mammas kusin och det tyckte inte vi va jätte kul så vi drog till Grönan. Det var kul att åka tunnelbanan och hitta själv då kände man sig lite vuxen XD. Jag såg fram emot att åka INSANE för det är den man ser när man kolla på gröna lund. Den var as läskig herregud va jag skrek Marcus skämdes för mig. HAHAHAHAH xD
 
Idag var det återigen fint väder så vi drog ner till en härlig strand och solade och badade jag fick till och med lite färg;)) Imon ska vi åka hem;(((
 
Bilder från gårdagen! ↓
 
 
 Ett gammalt område med massa gamla hus och andra saker (det är inte någon som bor där nu förstås)
 
Massa turistbussar med turister som är och tar kort på den vackra utsikten
 
Utsikten ↓
 
 
 
 
Jag och min bror ♥
 
Jag ↓
 
 
 
Här är tröjan som jag köpte på outleten ↑
 
Bilderna är tagna av mig ( förutom de jag är med på XD ) och de är redigerade i PicMonkey ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0