Varför kan man inte bara spola tillbaka tiden??

Igår så hittade pappa våran gamla videokamera så vi satt och kollade på massa gamla filmer från när jag och Marcus var små. Det var ganska konstigt att se sig själv när man var typ 1-2 år. När någon ropade LINN!! Så kändes det inte som jag.
 
De hade fått med på film när jag tog mina första steg och jag blev nästan tårögd xD Nej men jag skulle vilja komma ihåg den tiden då man va liten varför kan man inte bara spola tillbaka tiden och leva om det en gång till jag menar det är ju som att jag aldrig levt den tiden eftersom jag inte kommer ihåg det.  ÅÅH jag blev så glad när jag såg mig själv som 2 åring sitta och le framför kameran. Det var pappa som filmade så varje gång han sa Linn eller Marcus behövde vi inte ens kolla upp för vi visste att han filmade så vi sa bara hej med en extra glad röst xD
 
 
 
Just want to remeber this time ♥♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0