Tror jag skulle tagit mitt liv om du inte fanns mer <3

Och HEJ! Har varit på sydkoster och gått och solat heeela dan! Är jättetrött herregud va jag har gått xD och svalt va det ju inte heller typ 20-25graderoch det är inget man vill gå så långt i ;( men som tur va så stannade vi på en strand och åtlunch där vi även tog ett svalt dopp, det var ganska kallt men ändå skönt eftersom man var så varm.
När vi kommit fram till hamnen där båten skulle lägga till så var det en hel timme kvar innan båten kom så vi satte oss på en resturang och tog en kall läsk ;)
 
Självklart så var kameran med men internet är jätte segt här och jag orkar inte ens försöka men det kommer några bilder i repris tråkigt jag vet men det får bli så denna gången ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0