Tisdag

Hej! Idag vaknade jag inte så sent ändå halv tolv okej inte jätte tidigt men haha aah :) Satt och kollade på ett program jag spelat in My super psycho sweet 16  på mtv men jag såg inte klart hela men det verkar as bra går i tre delar på lördagskvällarna. Första delen va i lördags då;) Men de som såg det i lördags tycker jag kan fortsätta kolla på det.
 
Igår kväll så gick jag en liten promenad med Ellen, Clara, Ida och Moa sen satte vi oss en stund i Ellens garage och pratade lite och kollade lite teve. Det var mysigt :D
Jag har sagt jättelänge att jag ska lägga ut bilder från förra veckan i strömstad och det ska jag göra nu jag lovar. Så jag ska sätta igång datorn och börja föra över bilderna.
 
 
En härlig bild från Cypern förra året! ÅHH herre vad jag vill åka dit nuuu kan göra vad som helst för att få åka dit :OO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0