Stockholm vs Mallorca

Ja som sagt vi i famlijen ska bestämma vart vi ska åka i sommar till Stockholm eller Mallorca och jag tyckte inte det var så svårt att välja, jag vill bort från sverige och till ett varmt land men alla tycker inte lika och just nu är det 3 mot 1 och det slår mig inte riktigt hur kan man vilja åka till stockholm mer än till mallorca?!?!?!?!?!? ååh ja det är för mig oförståligt.................
 
Of course att jag skulle vilja åka til Stockholm om One Direction vart där men nu är dem inte det så då blir det inte kul att åka dit... Jag är sur just nu för jag fattar bara inte förstår mig inte på min familj ibland asså D:
 


Kommentarer
matilda

HEj hej!
Om du kommer till Stockholm kan du säga till mig för då kan jag säga vart du ska åka!!!

2012-07-05 @ 16:42:55
URL: http://maaatildahagstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0