Stockholm i mitt hjärta .......

Skulle ju skriva om gårdagen idag så det får bli två inlägg ett om gårdagen och ett om dagen.
Det blir så lågt att läsa om man lägger ihop allt i ett så jag delar på det den här gången istället ;)
 
Igår då så var det första riktiga dagen som vi var här i Stockholm. Vi bor i min morbrors och hans frus hus. Jag delar dubbelsängen med min bror och det gick ju bra haha jag sov så långt åt kanten medans han bredde ut sig i hela sängen ......
 
Iallafall det var fint väder sol och 20-25 grader igår så vi åkte ut till Värmdö och hittade en fin strand där, det är så himla skönt att bada i stockholm för där är inte vattnet salt. Det var faktiskt inte jätte kallt i vattnet kanske första gången man hoppade i men hoppade man i en gång till direkt efter så var det hyfsat varmt så att man kunde ligga i en stund;)
 
På kvällen så gick Mamma och Brorsan på fotboll Djurgården vs Norrköping, kände inte riktigt att jag var så sugen på att se bottenlag så jag och pappa tog en ganska rejäl promenad från gamla stan ut till Djurgården. Kameran var med så jag slänger med några fina bilder som vi tog ;) Efter matchen så åt vi pizza på en jätte mysig resturang.
 
 
 
 
 
Jag har många fler bilder men datorn är jätte konstig och vill inte sammarbeta just nu så jag gör en bildbomb när den har vaknat ur koman igen ;))
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0