I look after you!

Svejsan! Äntligen så har solen och värmen kommit fram nu när det trots allt kallas sommar. Ja ja har väl solat och chillat inte så märkvärdigt. I torsdags va jag med Ebba och Amanda och Elin och seglade, haha fast att det inte var någon vind så det gick inte jättefort om man säger så ;) På kvällen träffade jag och Amanda Ida så vi gick till campino och åt sen gick vi lite på ströget.
 
Igår hade vi återträff med österrike gänget hemma hos Julia, det var jättekul att se alla igen;) blev ganska sent vi kom hem men det är ju inte ofta man har återträff med detta gänget så det gjorde inte så mycket även om jag gick upp kl halv 9 idag för att sälja gt ;))
 
Här kommer lite bilder jag knäppte igår:)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0