Hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig!

Tänk att bo i Stockholm det skulle jag vilja prova iaf för ett år eller något ;) Åka tunnelbana kunna ta sig vart man vill och det finns ju en massa saker att göra där till skillnad frå´n Varberg. Fast om man skulle bott här så skulle jag vilja ha ett riktigt fint hus och en fet båt som man kan åka runt med jag menar det finns ju så mycket hav runt Stockholm så det måste ju utnjyttas också :)
 
Idag så har vi gått i affärer HELA dan gud man tror inte att det är lika jobbigt som det egentligen är. Men det är så kul att gå i sånna där ''udda'' butiker som inte finns hemma lixom. Fast de flesta affärerna är ju hur dyra som helst och jag hatar att gå in i en dyr affär, får så dåligt samvete om jag skulle köpa en tröja för typ 800 kr ock så erbjuder sig mamma att betala så nää.Går jag in i en affär och hittar ett simpelt randigt  linne för 800 då går jag ut direkt :P
 
Fast sen så är det ändå kul att gå runt och kolla på massa fina kläder och väskor och sånt. Jag och mamma gick in på en Louis Vuitton butik och de hade till och med egna vakter som stod vid dörrarna och vakade över butiken ;)
Jag fick iallafall en jättefin väska från Desigual från min kära moder och sen köpte jag en sjal på gina rean;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0