Gårdagen

Igår gick vi upp extra tidigt vid typ halv 8 för att vi skulle städa och lämna lägenheten i Strömstad. Självklart ville Mamma stanna på en strand på vägen hem så vi stannde vid ett ställe som hette någonting kom inte ihåg men det låg iallafall någon timme neranför Strömstad. Det var en jättecool ''ö'' ute i vattnet med klippor och hopptorn och så som man kunde ligga vid ,vi låg precis vid ett stup rakt ner i vattnet.
 
Vi kom hem vid ungefär 6 tiden då jag duschade sen drog jag med mina kompisar ner till stranden och grillade. Grillningen gick inte jättebra för vi tappade typ halva paketet korvar i sanden så vi fick äta sandiga korvar xD + att vi hade öp kycklingkorv xD
Men vi hade det mysigt ändå <3 Hade med mig kameran men tog inga bilder :(
 
Bilder från badet ↓↓
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0