En solig dag som idag

Hejsan! har spenderat hela min dag på stranden med sköna människor. Vi skulle få prova på att vindsurfa eftersom det blåste på ganska bra men det blev inte riktigt så. Hehe jag tyckte att det lät läskigt och när det blåste så mycket och så, men alla sa att det tyckte att jag skulle göra det för att ja har seglat och kan det där med vind i seglet gippa osv. Men det blev inte så :P Men jag suppade riktigt kul är det :)
 
Nu drar jag mig emot Ellens place och så ska vi dra ner till stan och lyssna lite på kent hade vi tänkt ;) Åh ser så mycket fram emot att se henne har inte träffat henne på en hel vecka och sen ska jag bort i en vecka till kommer inte klara mig :(
 
 
 
Love u my sweeittee ♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0