En dag i Göteborg

Hejsan igår var ju jag mamma pappa Marcus och hans kompisar i Göteborg. Vi åkte tåg upp eftersom inte alla fick plats i bilen. När vi kommpit fram till centralstationen i Göteborg va det ju självklart att Marcus och hans kompisar ville gå själva, så jag gick med mamma och pappa:D Vi satte oss på starbucks och tog en liten fika. Drack en frappuchino med smak av hallon, den var jättegod.
 
Sen gick vi då i lite olika affärer och jag blev så himla sugen på att köpa något för mina sommarpengar så jag bestämmde mig att jag ska köpa en kånken väska;) Fast jag vet inte än om jag ska ha en marinblå eller mörkgrön eller någon annan färg. De är så himla coola och vill verkligen ha en. Sen så köpte jag en svart enkel sommarklänning från HM och sen ett par svarta byxor från Rut m. fl. Kollade också efter en långklänning men hittade ingen.
Sen så åt vi på en jättemysig resturang med uteservering och allt. Jag åt en jätteräksmörgås som var super god !:D Efter vi hade ätit så gick vi lite långsamt till gamla Ullevi där IFK mötte HIF. Jag hejar ju på HIF så det var lite så att sitta mitt bland alla IFKare och när jag skrek eller klappade för HIF så var alla andra runt omkring helt tysta så det var lite pinsamt. Men det blev 1-1......
 
Jag gjorde ett jätte misstag att jag tog inte med mig kameran!!!!! vi satt typ längst ner så det kunde blivit några jätte snygga bilder men det blev det ju inte eftersom den stannade hemma:( Från och med nu så ska jag ta med mig den vart jag än går!
 
Här kommer iallafall klänningen och byxorna.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0