Dag 12: Min drömkille

Min drömkille hmm ja det är ju alltid svårt att beskriva för det finns så många bra sior som jag tycker att en kille ska ha men det är inte så många killar som har alla. Men jag gillar sportiga killar, de behöver inte va sportfreak men jag gillar inte sånna som bara sitter inne och spelar dator hela dagarna. Han ska såklart se bra ut, ha bra klädstil det är viktigt. Sen så är det ju ett plus i kanten om han har en vältränad kropp, sexxyy xD Sen så faller jag för killar som spelar gitarr och kan sjunga hyfsat bra............
 
Sen är det ju viktigt också att han är snäll, han ska va den man ligger och tänker på när man inte kan sova, han ska va den som verkligen bryr sig om en och som föreslår att va med mig istället för sina kompisar. Man vill väl att han ska va perfekt helt enkelt men det är inte så lätt att hitta en kille med alla egenskaper som man kräver. Innan va jag jätte kräsen när det gällde killar de skulle ha det och detoch hade dem inte det va det inget för mig. Men nu har jag inte det längre men det finns plus som jag faller extra mycket för.
Sen om hans ögon är sånna man smälter in i och inte kan ta bort blicken från så är det tummen upp han ska också ha ett fint lèende. Ja asså som ni ser finns det alldeless för mycket som jag tycker att en kille ska ha så jag allt detta kräver jag faktiskt inte men som sagt DRÖMKILLEN ↑
 
Här är några som jag tror har nästan allt ↓
 
 
 
♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0