Två dar kvar

Om två dar drar jag till huvudstaden med min familj. Inte säkert att uppdateringen kommer vara på topp men några inlägg kommer jag att göra ;) Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men typ gå lite i affärer åka ut till skärgården och gå på skansen kasnke ;))
 
Nu är det så att det rycktas om att One Direction kommer till Stockholm på tisadag dock vet jag inte om det är sant för de har inte sagt det själva me nman får alltid hoppas :D och eftersom min familj inte riktigt är några directioner så kommer vi isf inte gå och leta efter dem :( men det är kanske då man ser dem om man inte går och letar efter dem menar jag;) Så kameran ska vara i handen dagarna in och ut ;)) Nu ska jag träffa Ellen och Ida så vi hörs.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0