Ulricehamn !

Hej alla idag har det varit ännu en dag med skidåkning :) klassen var nämligen i Ulricehamn, jag valde att åka snowboard för att det är så mycket roligare än skidor vet inte varför men det bara är så just nu ;)
Linnea hade bestämt sig att hon oxå skulle åka snowboard för första gången så jag och Ida var snälla och blev snowboard "lärare" för en dag . Jag tyckte vi va ganska bra om jag får säga det själv;) självklart var Linnea oxå duktig men det är ju inte det lättaste att ställa sig på en snowboard när man varken åkt de eller skidor förrut ;) Men som sagt ja tyckte det gick ganska bra :D
Efter lunch Kände jag att jag oxå ville åka så jag lät Ida fortsätta själv med lärandet :) nu var det dags att visa mina skills för alla ;) hihi skojjjjjjade absolut med det jag skrev precis :S

Nu sitter jag iaf och kollar på ngt konstigt program på DC hehe. ;) vissa program där är faktiskt riktigt bra det bästa genom tiderna är absolut Hannah Montana <3 ska sätta mig och plugga på so:n som jag inte vet när den är tills eftersom vi har varit borta och hoppas att det inte blir imon ;)

Ajja men nu ska jag ta en liten dusch så hörs vi antagligen imon bye //Linnssyy <3

Tråkig som jag är så har jag inga bilder från dagen men för denna ggn så kommer det en bomb med bilder på ........ Hihi;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0