Taggar sälen !!!!

Heejj sitter nu på mitt rum och taggar sälen imon :D ska ju åka dit med Idas familj det kommer bli awesome <3
Idag vaknade jag runt 11 riktigt skönt att man för en gångs skull får sova lite ;) jag gick då upp och åt frukost och kollade på letters to juliet som gick på tv 1000 :) en riktigt bra film kan jag säga. Sen packade jag mina saker och sen åkte jag och mamma ner till stan en stund jag hittade en sportbh och ett par nya vår byxor ;)
Sen åkte vi och kollade på marcus som spelade match i SWC och sen hade jag själv samling till min matc. Vi spelade mot Åsa i Åsa och förlorade med 6-3 men men jag är nöjd med min insats iaf :) har inte så mycket mer att skriva ska bara säga det att nu när jag är borta så kommer jag inte att blogga varje dag men något inlägg då och då blir det säkert ;) en massa fina bilder kommer oxå ;) hejdå och ha det så bra i skolan :) kommer sakna det ..... NOOOTTT !! Hihi hadetdå puss:D

/linnssyy <3

Bilder: på de nya byxorna och plats 46



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0