Tack Julia <3

Hejj idag har jag varit i skolan va!! Nähää det menar du inte ;) vi gjorde inte så mycket började med lite nya saker i typ alla ämnen. Och i matten asså ens hjärna är helt avstängt går typ inte att få fram någonting ;)

Efter skolan så kom Rajko hit och snäll som hon är hjälpte hon mig med bloggen vi fixade ny design , header osv .... Sen var det innebandy träning som stod på schemat ;) det var extra jobbigt idag eftersom jag har världens träningsverk från i måndags och igår när jag var på gymmet :) hihi ;)

Vi hörs puss // Liinnssyy <3

Haha hittade ett roligt photo program på Ipaden :) haha:D



Kommentarer
Ellen

Headern blev jätte fin! :D

2012-01-12 @ 15:53:42
URL: http://elllllenss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0