Sista dan på lovet:((

Sitter just nu i soffan med teven påslagen och kollar Extremes Cribs på MTV. Vissa hus är helt galna det var en som hade ett hus som en grotta i underjorden:SS
Idag har jag inte gjort så mycket var nere och tränade lite innan;) det är sorgligt att det är sista dagen på lovet:(( vill verkligen inte tillbaka till skolan:( en positiv sak och det är att skolan börjar och det är väl att man får träffa alla man inte träffat på lovet och sen en sak till att alla träningar drar igång som vanligt ;)

Tänkte lägga upp en sammanfattning av mitt jullov :)
1.varit i Uppsala och spelat Storvreta Cup <3
2. Chillat
3.varit med mina fantastiska kompisar:))
4. Träffat André Zuniga hahaha
5. Firat jul och nyår med vänner och familj <3
6.Blivit kär<3
7. Lyssnat på One Direction<3333333
8. Sovit över med Kompisar:)
9. Varit i Göteborg med Mammii
10. Börjat göra om mitt rum:D
OBS! Har ej skrivit det i ordning ;) och många bilder är tagna från Facebook hoppas att det var okej ;)

10. Hade ingen bild eftersom rummet inte är klart än :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0