Man har ordet på tungan men får inte fram det ;)

Idag har jag inte gjort så mycket , vaknade kl 12 då jag gick upp och satte mig vid teven med en smörgås:P sen satte jag mig vid datorn och kollade på den underbart braiga filmen HIGH SCHOOL MUSICAL :D sångerna sitter fortfarande kvar i mitt huvud. Sen åkte jag och mamma och kollade på en tapet som jag ska ha när vi ska göra om mitt rum. Efter det blev det träning efter allt tjockt man ätit under jul nu blir det hårda tag om träningen ;) ska skaffa gymkort imon ska bli biff you know:P
Nu sitter jag framför teven och kollar på någon hockey match hahaha i:) ska nog dra mig till sängs och kolla på några avsnitt av Pretty Little Liars (bästa serien Ever!!!)

Bilderna är på tapeten jag ska köpa och en as snygg skådespelare som är med i Pretty Little Liars ;))



Kommentarer
Alice

Han och Toby är asssssss snygga ;)<3

2012-01-04 @ 19:00:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0