Ledsen förlåter ni mig ?:(

Asså jag är så himla dålig på att blogga nu förtiden . Ja vet inte varför jag inte har bloggat ja har bara inte hunnit helt enkelt :( ajja här kommer en snabbt tillbaka blick sen i torsdags:
I torsdags var det tredje dan på första veckan i skolan :) då gjorde vi inget speciellt ;) efter skolan så var jag med Alice och Clara hemma hos Clara ;) det var jätte mysigt :) vi åt utav Claras fina bakelser och pratade och skrattade :) sen när jag kom hem var det träning och den är jätte sent 20.30-22.00 hur sent som helst!!!
I går så var det entligen fredag !! Så skönt veckan har gått hur snabbt som helst:)) sen förresten i torsdags så fick jag reda på att jag ska följa med Ida till Sälen vecka 4 suuuper kul <3
I skolan hade vi först hk och då skulle man laga en egen maträtt och jag och Ida lagade biffar med potatis och sås ;) efter man kommer ut från hk salen så luktar man as äckligt typ hela jag luktade stekos :(( efter skolan skulle jag Ida och Alice ha en cupcakes tävling men vi sa att det är roligare om man är alla hemma hos ngn än alla hemma hos sig själva ;) så vi bestämde att det blev en annan dag ;) men jag och Ida var så himla sugna på cupcakes så vi frågade ebba om hon ville följa med hem :) och det gjorde hon sen ringde Amanda och kom med jag har ännu inte smakat på dem så det återstår att se om de är goda eller inte ;D på kvällen var det kalas hos farmor:)
Nu sitter jag vid Ipaden i min säng och har precis vaknat;) idag ska jag lyssna på 1D som är på P3 kl 14.00 till 16.00 ;) sen Ikv ska jag träffa Ellen och kanske någon mer vet inte än :)
Kände att det blev väldigt mycket text men som sagt ska bli mycket bättre på att blogga :) ha det //Liinnsyy <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0