Kladdkaka!

Så gott det är med Kladdkaka!! Ellen gav mig idén att baka något så det första som ploppade upp i mitt huvud vad Kladdkaka!!! Idag har varit en slapp dag som nästan alla andra utav mina dagar men det är väl så det ska på lovet eller?;)

Pappa fick följa med ner till stan där vi skulle beställa tapeten men det blev inte den som jag ville ha:(( det är en fototapet så den passar inte på mitt rum för jag har snedtak och en massa andra skit ivägen. Men jag ska köpa en hel svart eller marinblå så att jag kan inreda med det som jag har tänkt iaf;)

Snart tror jag att jag ska dra mig mot idisen :) får se om jag ens kommer någon vart eftersom vädret inte är på topp :))

///Liinnssyy<3

Lilla jag och mitt fina bakverk;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0