Kallt betyder det snö?:D

Hejj :) nu är mitt rum äntligen klart blev fett nice är nöjd med det ;)
Idag var det bara att ta sig i kragen och dra sig mot kyrkan kl 9 imorse :) eftersom jag går på konfa så måste man gå på totalt 20 gudstjänster :( det suger as tråkigt verkligen :)
Sen när jag kom hem satte jag mig framför teven med lite frukost och kollade på slalomen för herrarna :) ett grattis till André Myrer (:S) som kom på en andra plats :D
Sen kl 15.00 var det dax för samling inför innebandy matchen som skulle spelas mot Vinberg i Vinberg :) vi förlorade tyvärr med 4-2 men men man kan ju inte alltid vinna ;) sen var det en som spelades Vinberg hon var 47 år :ooooo ärligt talat det såg jättekul ut hahaha ;) Ajja nu sitter jag framför handboll och hejar på Sverige och det ska jag fortsätta med ;)
Pussåhej leverpastej :)) ///Linnssyy <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0