I'm back in the back :D

Hejj alla fina läsare:) nu sitter jag i en säng uppe i Sälen och myser :D vi kom hit i söndags eftermiddag vi åkte vid halv åtta på morgonen och var framme vid halv 4 eller något sånt ;)
Lägenheten vi bor i ligger inte mer än 200 meter från backen chill ;) det finns två sovrum med två våningsängar:) och ett stort rum med teve,soffa och ett litet kök. Jag och Ida sover i ett rum och resten av hennes familj i det andra rummet ;)
Igår va det första dagen i skidbacken ag och Ida åkte själva även om ingen hade varit i hundfjället eller tandådalen* innan ;) men jag är äntligen back in the back :) hihi dem är rolig om man fattar den :)
Eftersom vi bor så nära backen kan vi åka hem och äta lunch :)
Idag så åkte jag snowboard det kändes lite ovant i början men sen vande man sig. Jag vet älrligt talat inte vad som är roligast skidor eller snowboard....... Ajja men man kam väl åka båda ? Vädret har inte varit det bästa och inte det sämsta :) det har varit runt -5 till -10 det är lagom men det ska vara sol och det har det inte varit :(
Hoppas ni har det bra där hemma;) kommer säkert att blogga någon gång till i veckan see yaa!
//linnseyy<3

Har inte tagit några bilder med ipaden så ni får några andra härliga vinter bilder :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0