I wanna save your heart tonight <3

Jaa idag har väl varit som alla andra dar ungefär har gått i skolan där inget speciellt har hänt och sitter nu och pluggar och skasem träna det är typ så en vanlig vardag ser ut för mig hihi ;) nej men vi kollade på en film på no:n on ljud och hörsel och helt seriöst jag somnade nästan :S engagerad i skolan osv. Vi ska tydligen har prov på det om två veckor :S men det får la gå :) idag ska jag gå och lägga mig vid halv tio har jag bestämt mig för fast det kommer aldrig att gå men ja ska försöka lägga mig tidigare nu iaf för jag orkar knabbt gå upp ur sängen. Läser en jätte bra bok BARISTAS heter den , den är jätte bra så får la lägga mig och läsa lite i den :D har inte mycket mer att blogga om idag tyvärr men ska försöka att plugga lite matte chao!

Nummer 49:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0