Hemma igen!:D

Så nu är jag hemma för denna gången ;) jag har haft det jätte bra vädret har inte varit det bästa men men man kan ju inte alltid få som man vill ;)

Idag då så har jag suttit i en bil hela dan långtråkigt men allt kan ju inte vara kul hihi ;)) jag satt och lyssnade på musik typ hela vägen det är nästan det bästa jag vet att ha högt i lurarna och bara komma in i sina egna tankar och inte höra något annat ljud:) okejj det där lät som om jag typ mediterade eller ngt ;) vi stannade och åt på donken i säffle tror jag att det var:S det va iaf smock fullt med folk där inne vi hittade nästan ingen plats men till slut fick vi en ;)
Imon är det då skola som gäller men....... Vi ska åka till ulricehamn så jag får åka skidor en dag till iaf innan skolan drar igång igen :D
Tyvärr har jag ju inte tagit några bilder från resan men det får ni stå ut med:) hittade iaf denna UNDERBARA bilden på Larry Stylinson <3333333

Bilder: nummer 44
Larry Stylinson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0