Heeejj ;))

Tjo sista dagen här i sälen idag :) konstigt att den sista dagen ska vara den finaste dagen :S

Idag så gick jag och ida upp vid halv 9 eller något :) sen så åt vi lite frukost innan vi drog iväg till backen ;) jag tyckte att det var dags att åka snowboard så det gjorde hehe;) ganska logiskt ;) igår så hittade vi ett gäng snygga killar i backen så fast det var bara två som var snygga :P men de var väldigt färgglada så vi försökte hitta dem idag och kan ni tänka er det gjorde vi :D men dum som jag är så säger jag till Ida att vi ska åka upp en annan lift så vi tappade bort dem och hittade dem inte igen :(((( nu sitter vi framför teven och försöker hitta något kul att kolla på ;)) ni får ha det bra så tror jag att jag bloggar imon när vi kommit hem :D

Bilder: nummer 45
Jag och ida vi hade lite kul igår ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0