Hahahahahahahaha!!! OMG!

Hahaha jag döör vad kul det är att kolla på "fan" som ska be om autografer;)
Så här va det att som ni redan vet så var André Zuniga från idol här i Varberg i sparbankshallen när Warberg spelade mot Tyresö. Mitt lag hade hand om kioskerna på matchen och vi var jätte många så kioskerna räckte inte till men det fanns andra jobb till oss överblivna;) jag och Stina hade hand om varbergs hjulet och Elin, Amelia och Ronja sålde ut programblad . Efter första perioden så var alla programblad slut så jag och Stina fick hjälp av de andra:) och efter matchen så stod vi där vid hjulet och då skulle tydligen André signera där så vi fick vara kö vakter och skivsäljare ;) de är såååå här kul att se på alla som står i kön och alla skulle ha autografer,skivor, kramar ,foton och allt så efter alla hade gått var det ju våran tur också då såklart inte för att jag är något stort fan men ändå .... Hoppas ni redan vet vilka jag är mest fan av <3

Sen idag så har jag inte gjort så mycket vaknade vid 13 så halva dan hade ju gått bara då så :)

//Linnssyy<3
Hittade ingen riktigt bra bild på han men de får duga han ville ju inte kollar in i kameran :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0