Fredag imon !!!:D

Hej alla blggläsare !

Vaknade imorse med ont i ryggen och ont i nacken :( inte kul :C i skolan så gjorde vi inte något speciellt vi hade ingen gympa eftersom våran lärare va sjuk och då blev det helt plötsligt 3 positiva saker med det:D
1. Vi slapp cykla ner till sparbankshallen och tillbaka:)
2. Vi skulle plugga matte det kunde behövas eftersom jag har prov imon :)
3. Vi behövde inte göra idrotts "provet" på redskap :)

Sen efter skolan så åkte jag och mamma ner till banken och sen åkte vi lite olika affärer för att leta efter en hylla till mitt rum och lite annat :) hittade exakt en sån hylla jag ville ha men det va inte prisvärd tyvärr :( men jag hittade två prydnads kuddar och en spegel :)sen skulle mamma ner till friskis och träna och hon hann inte lämna mig hemma så jag passade på att gymma lite ;) nu kollar jag på sverige- tyskland i handbollen det går inte jätte bra för sverige men matchen är ju inte slut än :) sen vid halv nio ska jag träna sämsta tiden att träna på heeeelt värdelös :@
Ajja men vi hörs/ Liinnssyy <3

Bild: På kuddarna
Plats 48



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0