Förlåt för dålig uppdatering:(

Heejjjsan är ledsen för den dåliga uppdateringen:// har inte haft tid och blogga helt enkelt;) men här kommer lite smått och gått från min helg:

Fredag: åkte jag och mamma upp till Göteborg , vi åkte först till stadium XXL och sen till Ikea:) på stadium hittade jag ett par springbyxor på rea och vi kollade på skidbyxor men hittade inga:( på Ikea kollade vi på saker till mitt rum som ska göras om:)) vi hittade tillslut en hylla ett sminkskåp en spegel och några lampor en as ball tavla och lite andra små saker:)

Lördag: gick jag Ida och Ellen en runda med hennes två hundar:) sen var vi inne lite hos Ellen där vi kollade på lite klipp från Youtube och bara myste;) sen vid 5 tiden gick jag hem och då skulle jag tuffa Amanda och vi cyklade sedan vidare till Ebba :) vi spenderade hela kvällen och natten där:) vi lagade tacos åt lite gått och kollade på film :) vi gjorde lite andra saker med men vi behöver inte gå in på detaljer;) vi somnade typ vid 4 eller Ebba och Amanda gjorde det själv somnade jag kanske vid halv 3 eller något;) det var ett riktigt bra slut på den sista helgen på lovet:)

Söndag: Idag vaknade vi vid typ halv 1 då vi åt "frukost" sen orkade typ ingen göra någonting så vi bara typ satt med varsin telefon i handen och ingen sa något:) hahahaha så sociala är vi :P men sen tog vi tag i det och gick ut en runda sen vid 4 så skulle Ebba bort så jag och Amanda cyklade hemåt. Då var jag faktiskt så duktigt att jag gick ut och sprang en rund :) så nu sitter jag här framför teven ny duschad :) efter en skön joggingtur :) ikväll blir det bara att chilla tror jag :) det var lite snabbt om min helg :)) bjuder på några bilder från helgen med ;)

///Liinnssyy<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0