But when you smile at the ground it ain't hard to tell :D

Baby you light up my world like nobody else the way that you flip your hair gets me overwhelmed......

Aah inte så svårt att gissa vad jag lyssnar på :P sitter iaf i min goa fatboy med filt på mig, 1D i lurarna och no:n i knät;)
Aah då var första skoldagen för denna veckan av klarad den var rätt så chill faktiskt förutom att det är såååå hääääär mycket prov och läxor just nu :( men annars har det la varit som vanligt. Ska försöka komma tillbaka till de vanliga rutinerna nu efter semestern:)
Sen snart så ska vi dra oss emot konfan som börjar 15.30.
Nu ska jag fortsätta med no:n kke kommer att blogga ngt ikv oxå får se;) hadetbra<3
//Linnssyy<3

Bilder : meee och plats 43



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0