Beach 2012;)

Tja...:) sitter just nu och kollar på handboll :D Sverige leder WHO hehe :)
Idag har det varit en ganska lång dag tycker jag ;) har ju varit i skolan och på idrotten hade vi redskap ush hatar verkligen redskap men men man kan ju inte gilla allt ;)
Sen efter skolan så satte jag mig med matten har prov på fredag :( kollade lite på mean girls innan jag cyklade till konfan tillsammans med Ida :D på konfan sjöng vi och lärde oss alla de 10 budorden på 20 minuter :) så nu kommer iaf jag aldrig glömma dem ;) sen när jag kom hem åkte jag och pappa ner till Live Arena (en innebandy butik om ni inte visste det ) den ska flytta så dem hade utförsäljning på allt och bl.a 50% på alla klubbor så jag fick en ny klubba av min snälla pappa <3 sen gymmade jag lite på Friskis och nu sitter jag här vid min iPad framför teven och har letat upp en del before i die bilder jag kommer nämligen vid alla inlägg lägga en sån bild och så kommer de stå i ordning från 50 och neråt :D ni kan ju bara gissa vilken som kommer vara på första plats hihhihihihihihi<3 Ajja men vi hörs la imon då puss/Liinnssyy <3
På 50 plats :



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0